Notatki

Gromadzenie i obsługa klientów

Możliwość zapisywania i zarządzania notatkami powiązanymi z klientem lub zleceniem.

Pakiet testowy Pakiet Basic Pakiet Standard+ Pakiet Premium Pakiet Indywidualny

Czym są Notatki?

Notatki zapisują informacje istotne dla obsługi: do klienta (preferencje/uwagi), do pojazdu (np. powtarzające się uszkodzenie) lub do zlecenia (np. konkretna plama do usunięcia). Są też notatki globalne widoczne w Harmonogramie dla całego zespołu.

Preferencje klienta

Zapisz to, co ważne – system przypomni we właściwym momencie.

Kontekst pojazdu

Uwagi techniczne, powtarzalne przypadłości, ważne ostrzeżenia.

Notatki do zlecenia

Konkretne instrukcje – widoczne podczas realizacji zadania.

Notatki globalne

Widoczne dla całego zespołu w Harmonogramie.

Jak działają Notatki w praktyce?

System pokazuje notatki automatycznie przy dodawaniu zlecenia i w widokach pracy. Dzięki temu cała załoga stosuje właściwe procedury — bez szukania i bez pamiętania.

Automatyczne wyświetlanie

Właściwa informacja w odpowiednim momencie (np. przy tworzeniu zlecenia).

Powiązanie z kontekstem

Klient/pojazd/zlecenie – pracownik od razu wie, co i dlaczego ma zrobić inaczej.

Mniej ryzyka i pomyłek

„Nie używać suszarki” — takie uwagi zmieniają sposób realizacji usługi natychmiast.

Wspólna wiedza zespołu

Nowy pracownik też widzi kluczowe informacje – jakość obsługi jest powtarzalna.

Dlaczego powstały Notatki?

Żeby żadna istotna informacja nie zginęła w natłoku zadań. System przypomina we właściwym miejscu, poprawiając jakość obsługi i komunikację z klientem.

„Dzięki Notatkom każdy wie, co jest ważne dla danego klienta. Nie pytamy po kilka razy — po prostu robimy to dobrze.”

Co zyskujesz dzięki Notatkom?

Spójna jakość obsługi

Niezależnie od tego, kto obsługuje – informacje są pod ręką.

Silniejsze relacje

Zapamiętujesz to, co ważne dla klientów – rośnie lojalność.

Mniej pomyłek

Automatyczne przypomnienia eliminują ryzyko błędu.

Lepsza komunikacja

Wiedza jest wspólna i widoczna – nie ginie w rozmowach.